Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

L’AMPA és una associació sense ànim de de lucre. La quota de les famílies associades, serveix per posar en marxa activitats de l’Escola i col·laborar amb el centre, ajudant a sufragar aquestes activitats que l’Escola organitza, com ara les festes de Nadal (caga tió), … i també altres activitats que pogués organitzar l’AMPA.

Si voleu pertànyer a l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de la “Llar d’Infants Rosaura Terrades”, només heu d’omplir el document “Fitxa de soci” i lliurar-lo a l’educadora del vostre fill / a al costat de la quota anual. La quota anual és de 20 euros un alumne, 30 Euros si són dos alumnes.

La Junta Directiva de l’AMPA presenta anualment un balanç amb la relació d’ingressos i despeses efectuades, així com una relació de les activitats que s’han realitzat, a l’Assemblea General Ordinària de l’associació, que està oberta a tots els pares i mares de l’escola. En aquest balanç, també inclouria la possible subvenció que anualment pogués atorgar l’administració pública.

Des del curs 2013-14, els socis i sòcies de l’AMPA poden beneficiar-se d’importants descomptes en diversos establiments i comerços locals, per la qual cosa s’ha realitzat un carnet de socioque caldrà presentar en el moment de la compra per poder aplicar aquest descompte . Els establiments i comerços que col·laboren amb l’AMPA, els trobareu aquí (enllaçar amb pdf)

Si vols conèixer les activitats que es realitzen a l’Escola i aquelles en què participa l’AMPA així com el material i equipament amb què col·labora, entra a l’apartat activitats

Descarrega aquí la fitxa de soci
Descarrega els establiments col·laboradors curs 2016-2017

FES-TE SOCI/A! T’ESPEREM!

COM MÉS SEREM, MÉS PROJECTES PODREM FER!

To Top